Wat kan ik voor uw bedrijf betekenen?
Food design
Smaken verschillen. Foodtrends veranderen. Food designer Dave Voss begeleidt en inspireert foodbedrijven (FMCG) die daarop willen inspelen.
Dat doet hij door creatieve sessies voor te bereiden, te leiden en uit te werken. Maar ook door zelf innovatieve foodconcepten te bedenken, vanuit zijn eigen marktinzichten en culinaire kennis. Zo ontstaan nieuwe smaken en verrassende producten. Food signed Voss.
Creatieve sessies
In de creatieve (brainstorm)sessies gaat Dave aan de slag met een team van afgevaardigde onderzoekers (R&D), productontwikkelaars en/of marketeers. Ze nemen de wensen van het foodbedrijf én de consument als uitgangspunt voor het bedenken van nieuwe producten, toepassingen en smaken. Dave vertaalt de input uit zo'n sessie vervolgens naar concrete foodconcepten, die hij ook graag laat proeven, ruiken en zien. Passend bij het merk. En bij de huidige foodtrends.
Van tekentafel tot eettafel
Dave blijft graag betrokken bij het ontwikkelen en vermarkten van het nieuwe foodconcept. Van de tekentafel tot de eettafel dus. Als "culinair ambassadeur" van het product op beurzen bijvoorbeeld. Met culinair advies ter ondersteuning van de marketing- en salesafdeling. Of als food stylist voor een fotoshoot of tijdens een workshop of presentatie.
Bekijk hier voorbeelden van foodconcepten waar Dave Voss aan meewerkte.